سفارش تبلیغ
صبا ویژن
همه آنچه را که می دانی بر زبان میاور که همین در نادانی تو بس باشد . [امام علی علیه السلام]

علمی سرگرمی تفریحی

 
 
برای اونها که چت می کنند ...(سه شنبه 86 آبان 8 ساعت 6:16 عصر )

معرفی نرم افزار :

خیلی ها رو میشناسم که هنوز حتی کار کردن با ویندوز رو به خوبی بلد نیستند، اما ابعاد مسنجر رو به خوبی می شناسند. امروز متاسفانه یا خوشبختانه، چت کردن به یکی از اجزای لاینفک زندگی آنلاین تبدیل شده و در این میان، یاهو مسنجر به دلایلی، در جامعه آنلاین ایرانی، به تنها انتخاب کاربران تبدیل شده است. اما همون طور که میدونید، نرم افزارهای متعدد دیگری هم هستند که چنین خدماتی رو به کاربرانشون ارائه می کنند که آشنایی با بعضی از اونها خالی از لطف نیست ...

Paltalk Messenger
Paltalk Messenger نرم افزار رایگانی است که شما می تونید از طریق اون با دوستان خود و افراد آنلاین روی این مسنجر بصورت نوشتاری، گفتاری و تصویری گفتگو کنید. شما می توانید با میلون ها کاربر موجود در چت روم ها صحبت کنید و تصویر اون ها رو ببینید، یا یک ویدئو کنفرانس ایجاد کنید و با کسانی که می شناسید ویدئو کنفرانس کنید. به علاوه اینکه شما امکان به اشتراک گذاشتن و ارسال و دریافت عکس ها و فایل های خود را با کاربران این مسنجر دارید.
این برنامه یکی از معروفترین مسنجرهاست که روم های ایرانیش هم داره یواش یواش زیاد میشه، در روم های ایرانی بیشتر آهنگ پخش می کنند و مسائل سیاسی، اجتماعی و ... اشخاص معروف زیادی هم عضوش هستند، مثل خواننده ها و بازیگران و ...
بعد از دانلود و نصب، نرم افزار را اجرا کنید و در صفحه
Log in to Paltalk روی Get a Paltalk Nickname کلیک کنید تا یکNickname  جدید رجیستر کنید و بعد از پر کردن برای دیدن لیست چت روم های پال تاک روی سربرگGroups کلیک کنید. معمولا گروه های ایرانی رو در لیست ByLanguage/Nationality/Others می تونید پیدا کنید.
  دانلود Paltalk Messenger  (9 MB)

 

Google talk
این نرم‌افزار برای اون دسته از کاربران اینترنت که یک اکانت در سرویس پست الکترونیک
Gmail دارند قابل استفاده است. کاربران Gmail می‌تونند پس از دریافت و نصب برنامه Google Talk با وارد کردن اطلاعات Login خود در این نرم‌افزار به سرویس گفتگوی اینترنتی گوگل متصل شوند.
اطلاعات آدرس های ایمیل ذخیره شده در دفترچه آدرس‌های (
Address Book) هر کاربر Gmail به صورت خودکار داخل نرم‌افزار Google Talk بارگذاری میشه تا هر کاربر به راحتی امکان ارسال پیام‌های بلادرنگ برای دیگر دوستان و بستگان خود که در Gmail یک اکانت دارند و نرم‌افزار Talk را نیز دریافت و نصب کرده‌اند، داشته باشه.
نرم‌افزار
Google Talk به قابلیت ارسال پیام‌های صوتی مجهزه که کیفیت فوق العاده صدای منتقل شده از طریق این نرم افزار یکی از بزرگترین محاسن اون به حساب میاد. امکان بازکردن همزمان چند جلسه (session) گفتگو با کاربران متعدد وجود داره، اما در هر لحظه تنها یکی از این پنجره‌ها می‌تونه فعال باشه. دیگه اینکه از طریق این نرم افزار میتونید جی میلتون رو هم چک کنید. فارسی رو ساپورت میکنه و یه آرشیو خوب هم داره که گفتگوهای شما رو ذخیره میکنه. این نرم افزار خیلی ساده است و حجمش هم کمه...
ثبت نام در سرویس
Gmail یا در واقع گرفتن اکانت در سایت گوگل هم که برای عموم فعال شده و از این پس نیازی به دعوتنامه وجود ندارد. راستی این نرم افزار شکلک های ساده ای هم داره که میتونید اونها رو اینجا ببینید. اگر دلتون خواست بیشتر از این نرم افزار نوپای گوگل بدونید میتونید یه سری هم به اینجا بزنید.
  دانلود Google Talk  (1.53 MB)

-----------------------------------------------------------------------
لینک شماره 84 : 
http://tinyurl.com/38jkxf
دانلود کامل پایان نامه های دانشگاه های کانادا، دوره دکترا و کارشناسی ارشد ...


» امیر حسین علیپوراشرفی
»» نظرات دیگران ( نظر)





بازدیدهای امروز: 2  بازدید

بازدیدهای دیروز:0  بازدید

مجموع بازدیدها: 13135  بازدید


» موسیقی وبلاگ ? «
» اشتراک در خبرنامه «